ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ( 40 χρόνια φούρναρης)


-δεν με παίρνει ο ύπνος άντρα μου !

-μα γιατί καλή μου?

-να εκείνο το όριο ηλικίας, με αγχώνει…

-απεναντίας θα πρέπει να είσαι χαρούμενη

-γιατί να είμαι χαρούμενη αγάπη μου?

-που δεν θα μ έχεις στα πόδια σου για άλλα 20 χρόνια

-ναι, αλλά πόσοι θα το αντέξουνε?

-εγώ πάντως θα το αντέξω, δεν αφήνω το μαγαζί μας με τίποτα !

-μου φαίνεται πως είσαι προπέτης !

-μα γιατί το λες αυτό καλή μου?

-γιατί 40 χρόνια δουλειάς, είναι πολλά ακόμα και για σένα !

- νοιώθω ακόμα δυνατός και νέος, μην ανησυχείς

-δεν ανησυχώ για σένα, είσαι ευθυτενής και καλοδιατηρημένος, αλλά..

-τι αλλά ?

-πότε ο Αντρίκος θ αναλάβει το μαγαζί ?

- Άντα μου,ας κάνει υπομονή , θα έλθει κι η σειρά του !


Μαριος Ζαμπικος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ