Δελτίο τύπου Στέλιου Λανδράκη και διάψευση για συνεργασία με Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη


Στα πλαίσια της έντονης φημολογίας που κυκλοφορεί τις μέρες αυτές ως προϊόν πολιτικών σκοπιμοτήτων και αδυναμιών κάποιων κέντρων που προσπαθούν να μεταβάλλουν την πόλη μας σε παραμάγαζο,απαντώ και δηλώνω απερίφραστα :


Ουδέποτε συζήτησα με τον πρώην υφυπουργό της κυβερνήσεως Καραμανλή και νυν βουλευτή Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη,οποιοδήποτε σενάριο δημοτικής μεταξύ μας συνεργασίας.Πρώτος εδώ και πάρα πολύ καιρό,έχω δηλώσει στους Γλυφαδιώτες πολίτες ότι θα κατέλθω στις προσεχείς δημοτικές εκλογές ως ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος.
Στην δήλωσή μου αυτή εμμένω,αυτό προτίθομαι να πράξω και όποιος στοιχειωδώς γνωρίζει το πρόσωπό μου και την πορεία μου στα δημοτικά πράγματα,ξέρει πολύ καλά ότι έχω λόγο και τον τιμώ. Όλα τα υπόλοιπα τα οποία εκ προθέσεως κυκλοφορούν από κάποιους κύκλους,είναι αποκοιήματα φαντασίας και ευσεβείς πόθοι κάποιων.Αποκλειστική προσωπική μου επιδίωξη είναι η προσφορά μου στην πόλη,σύμφωνα με την εμπειρία μου,τα πιστεύω μου και την επί εικοσαετία ενασχόλησή μου με αυτά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ