ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΚΟ στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Πριν από 3 μήνες, το Δ' Τμημα του Συμβουλίου Επικρατείας εξέδωσε την 1938/2010 απόφαση με την οποία νομικά (και ουσιαστικά) επανεφερε τα πραγματα εις την προτερα κατασταση στο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ όπως δηλαδή ηταν πριν εκδοθεί η καταργητικη απόφαση Χατζηδάκη. Σε απλά ελληνικά, ολοκληρη η εκταση των 5.500 στρεμματων ειναι ΞΑΝΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και καλειται πλεον η Πολιτεια να συμμορφωθεί με τα νεα δεδομενα. Ενδιαφερον ωστόσο έχει η σκέψη της συνυπαρξης Μητροπολιτικού Παρκου και Αεροδρομιου στην εκταση αυτη, σκεψη η οποία ασφαλώς και ματαιώνει τις επιδιωξεις Τσιμεντοποιησης της περιοχής.
Ετσι διαμορφωνονται πλεον 3 σχολες σκεψεις : 1. Μητροπολιτικό Παρκο και Πολυκατοικίες, 2. Μητροπολιτικο Παρκο και Αεροδρόμιο και 3. Μητροπολιτικο Παρκο μονο. Δεδομένης της υπάρχουσας και μη δυναμενης να καταστραφει αεροπορικης Υποδομής (διαδρομος, τερμιναλς, Πυργος Ελεγχου) καθισταται σαφες οτι η μοναδικη επιπλέον συμβατη με το αεροδρόμιο χρηση ειναι εκεινη του Μητροπολιτικου Παρκου και οχι η Τσιμεντοποιηση. Η κοινή λογική πιά δείχνει οτι εκ των πραγματων θα οδηγηθούμε στην ΗΠΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ του ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ και στην ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΝΗΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ στην υπολοιπη εκταση
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου