Δημήτριος ΚαραπάνοςΘέμα: Δήλωση υποψηφιότητας





Σχετ.: Η υπ΄ αριθμόν 3927/26-1-2011 προκήρυξη του κ. Δημάρχου για την επιλογή Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης


1.    Έλαβα γνώση της παραπάνω προκήρυξης και δηλώνω την υποψηφιότητά μου.  Εκτιμώ ότι ο νεοσύστατος θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης έτυχε ευρύτερης αποδοχής, ανεξάρτητα της αποδοχής ή μη του Νόμου «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»           που το εισήγαγε.  Στηρίζω τον θεσμό, διότι αναβαθμίζει σημαντικά τον ρόλο και το κύρος της Αυτοδιοίκησης.  Εάν λειτουργήσει σωστά, θα ενισχύσει την ευρυθμία σχέσεων Δημοτών και επιχειρήσεων με τις τοπικές αρχές.  Μπορεί επίσης να αποφορτίσει το σύστημα απονομής Δικαιοσύνης με την αποτροπή πολλών διενέξεων να οδηγηθούν στις δικαστικές αίθουσες για την επίλυσή των.
2.    Οδηγήθηκα σε αυτή την απόφασή μου για τους παρακάτω λόγους:
 α. Εκτιμώ ότι καλύπτω τις αυστηρές απαιτήσεις προσόντων που προδιαγράφει ο Νόμος.  Οι γνώσεις, εμπειρίες, πορίσματα, εκθέσεις, πραγματογνωμοσύνες κλπ πληθώρας υποθέσεων που αναμίχθηκα επί 30 χρόνια το αποδεικνύουν.
β.  Οφείλω ως ενεργός πολίτης και Δημότης να συμμετέχω στα κοινά, από τα οποία δυστυχώς λόγοι ανεξάρτητοι της θελήσεώς μου με υποχρέωσαν στις πρόσφατες εκλογές να μην συμμετάσχω, για να διατηρήσω το απαραβίαστον των Αρχών και Αξιών που πρεσβεύω στην ιδιωτική μου ζωή και τη δημόσια διαδρομή μου.
γ.  Κατά τον Νόμο το πρόσωπο που θα επιλεγεί πρέπει να ψηφισθεί από τα δύο τρίτα του συνόλου των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου.  Προεκλογικά είχα την τιμή να προσκληθώ από τους κ.κ. Κόκκορη, Βαρβιτσιώτη, Λανδράκη, Παπαδόπουλο και την κα. Λιγνού ως επικεφαλής των παρατάξεών τους να συμμετάσχω στα αντίστοιχα ψηφοδέλτια.  Οφείλω και πάλι δημόσια να τους ευχαριστήσω για αυτήν την έμπρακτη εκδήλωση εκτίμησης στο πρόσωπό μου.  Το γεγονός αυτό, ενίσχυσε την βούλησή μου να θέσω υποψηφιότητα, ελπίζοντας σε επαναβεβαίωση της προ πενταμήνου εμπιστοσύνης των προς το πρόσωπό μου.
δ.  Ως μισθοδοτούμενος από το Δημόσιο με αποδοχές αρκετά υψηλότερες της αντιμισθίας της υπό πλήρωση θέσεως, η επιλογή μου δεν θα επιφέρει κανένα οικονομικό όφελος προς εμέ σύμφωνα με τα πρόσφατα μέτρα της Κυβέρνησης.  Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τον διαθέσιμο χρόνο μου λόγω της πρόσφατης πρόωρης συνταξιοδότησής μου από τον ΟΣΕ, επίσης με ώθησε στην υποβολή της υποψηφιότητάς μου.
Κλείνοντας την παρούσα οφείλω να απευθύνω έκκληση ως απλός Δημότης προς όλους τους επικεφαλής των Δημοτικών παρατάξεων να στηρίξουν τον θεσμό. Να αποδεσμεύσουν την λειτουργία του από παραταξιακές εξαρτήσεις και λογικές με την εξασφάλιση ελεύθερης ψήφου κατά συνείδηση σε όλους τους Δημοτικούς συμβούλους όλων των παρατάξεων, για κάθε θέμα που αφορά τον νεοσύστατο θεσμό, αρχίζοντας από το καθοριστικής σημασίας θέμα επιλογής του προσώπου που θα ενεργοποιήσει στην αφετηρία λειτουργίας του, τον νέο θεσμό.
Ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης για να επιτελέσει άψογα το καθήκον του πρέπει να αισθάνεται ότι ανήκει σε όλους αλλά σε κανένα αποκλειστικά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλα τα μέλη του Δ.Σ. για το οποιοδήποτε αποτέλεσμα καταγράψει η υποψηφιότητά μου.  Σε κάθε περίπτωση ως ενεργός πολίτης θα έχω πράξει το οφειλόμενο καθήκον μου ως Δημότης.


                                                                                         Με τιμή


                                                                                 Δημήτριος Καραπάνος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ