ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΑΝΔΡΑΚΗ


ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΝΔΡΑΚΗΣ
Σ.ΒΕΜΠΟ 19, ΓΛΥΦΑΔΑ
ΤΗΛ.2109641360-1
 


Αγαπητοί συνδημότες,


Αναφορικά με το «φλέγον» ζήτημα περί υπάρξεως ή μη μνημονίου συνεργασίας με τον Δήμαρχο Γλυφάδας κ. Κ. Κόκκορη και την παράταξή μου και «άλλων δαιμονίων»…Έχω να δηλώσω τα εξής…
Ουδέποτε έκρυψα ότι μεταξύ πρώτης και δευτέρας Κυριακής συναντήθηκα και συνομίλησα και με τους δύο υποψηφίους κ.κ. Κόκκορη και Βαρβιτσιώτη κατόπιν δικής τους πρωτοβουλίας, προφανώς για ανταλλαγή απόψεων και τυχόν αναζήτηση πλαισίου συνεργασίας τόσο προεκλογικά όσο και μετεκλογικά…Προφανώς αυτήν του την πρωτοβουλία ο ηττημένος υποψήφιος Δήμαρχος κ. Βαρβιτσιώτης σήμερα την χαρακτηρίζει «ντροπή»! Σαφώς και έχει κάθε δικαίωμα στην αυτοκριτική…αλλά αυτό αφορά άλλη επιστημονική προσέγγιση και όχι τα δημοτικά πράγματα!
Στη συνέχεια και αφού έλαβα σοβαρά υπόψη τις θέσεις και τις απόψεις και των δύο υποψηφίων τόσο σε προγραμματικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο συνεργασίας και αφού τα έθεσα υπόψη στον πυρήνα της παρατάξεως μου, λάβαμε την απόφαση να στηρίξουμε τον Κώστα Κόκκορη και τη «Δυνατή Γλυφάδα» την δεύτερη Κυριακή των εκλογών ως την πιο κατάλληλη, κατά την άποψη μας, μεταξύ των δύο, υποψηφιότητα, ανοικτά, δημόσια και στο προσκήνιο κι όχι ύπουλα και παρασκηνιακά σαν κάποιες άλλες παρατάξεις που δήλωναν δημόσια ουδετερότητα και άλλα έπρατταν στο παρασκήνιο…Άλλωστε μπορεί με τον κ. Βαρβιτσιώτη να με συνέδεαν οι ιδεολογικές μας καταβολές, μολονότι τελευταίως έχω μπερδευτεί σχετικά με το σε ποιο κόμμα βρίσκεται, αλλά δεν υπήρχε τίποτε άλλο που να μας συνδέει, απεναντίας οι στενοί του συνεργάτες και οι επιλογές του που συμπεριλήφθηκαν μετά βαΐων και κλάδων στο ψηφοδέλτιο του και οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το σημερινό κατάντημα της πόλης μετά από τα τέσσερα τελευταία χρόνια που πρωτοστάτησαν στη απαξίωσή της κι όχι μόνο ήταν και είναι για εμένα το απαγορευτικό για κάθε συνεργασία με την παράταξη αυτή. Το ζήτημα αυτό το είχα θέσει στον κ. Βαρβιτσιώτη πολύ πρώιμα, πριν ακόμα ανακοινώσει επίσημα την υποψηφιότητά του, όταν και πάλι τότε με δική του πρωτοβουλία με είχε συναντήσει!
Αντιλαμβάνομαι πως ο χρόνος που επελέγη (πέντε μήνες μετά τις εκλογές), για να δημιουργηθεί μείζον ζήτημα περί μνημονίου, ύβρεων και άλλων χυδαιοτήτων, μόνο τυχαίος και ανύποπτος δεν είναι, καθώς εντελώς συμπωματικά συνέπεσε με την έκδοση της απόφασης του Πρωτοδικείου Πειραιώς που επικύρωσε το αποτέλεσμα των εκλογών και ανέδειξε τον Κ. Κόκκορη Δήμαρχο Γλυφάδας. Προφανώς, αυτός είναι ο τρόπος που προέκρινε ο κ. Βαρβιτσιώτης και η παράταξή του να διαχειριστεί την ήττα του…Το μόνο που έχω να κάνω επ’ αυτού είναι να του θυμίσω τη ρήση του Πλάτωνα « ακόμα κι αν φέρεις μια κακή ζαριά… τούτο προσπάθησε μόνο να κάνεις την κακή ζαριά σου ένδοξη!».
Όσο για κάποιους συμπλεγματικούς «μεροκαματιάρηδες» καθ’ έξη υβριστές με περισσή κακοήθεια και βλακεία, κάποιους που επιδίδονται σθεναρά σε ασκήσεις επί χάρτου και σε κάποιους άλλους που σπεύδουν, άνευ ετέρου, να τα υιοθετούν και να τα φιλοξενούν όλα αυτά … η συνέχεια στις αίθουσες των Δικαστηρίων!
Τέλος, για όσους κόπτονται για τις σχέσεις μου με το Δήμαρχο Γλυφάδας έχω να δηλώσω πως αυτές δεν χρειάζονται κείμενα  και δεν στηρίζονται σε μνημόνια και υπογραφές (αυτά είναι για κάτι ανδρείκελα που ούτε λόγο έχουν ούτε υπόληψη) στηρίζονται στο λόγο μας, ως άντρες, στην ταύτιση των θέσεων, των πεποιθήσεων και των επιδιώξεων μας  και στον αγώνα μας για μια καλύτερη Γλυφάδα, απαλλαγμένη από όλους αυτούς που το μόνο που επιδιώκουν, χρόνια τώρα, είναι την αδράνεια, την απραξία και την ικανοποίηση μόνο των προσωπικών τους επιδιώξεων. Εγώ προσωπικά δεν κατέχω καμία θέση στη διοίκηση του Δήμου και δεν έχω και καμία τέτοια φιλοδοξία, άλλωστε έχω κατακτήσει το δημαρχιακό θώκο, με ποσοστό 62%, όπως και πολλές άλλες προβεβλημένες θέσεις στην πορεία της  ζωής μου, και είμαι, κατά συνέπεια, αρκετά χορτάτος από αξιώματα και αναγνωρισιμότητα, αν αναλογιστεί κανείς πως ξεκίνησα μόνος, στην Αθήνα, δεκαπέντε χρονών, ερχόμενος από τον τόπο καταγωγής μου τον Δραπανιά, Χανίων Κρήτης.  Όμως η Γλυφάδα, σήμερα, αλλάζει σελίδα είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι και προς την κατεύθυνση αυτή θα συνδράμω τα μέγιστα, για να επιτύχει σε αυτό ο Κώστας  Κόκκορης.   


Με φιλικούς Χαιρετισμούς,
Και ευχές για ένα αισιόδοξο Πάσχα

Στέλιος Λανδράκης





Σχόλια

  1. Χαιρετίσματα στον πλάτανο κ.Λανδράκη και σε αυτούς που πιστεύουν αυτά που λέτε.Ξέρουμε με βάση ποιό κριτήριο επέλεξε (οικονομικό και θέσεις στο συμβούλιο που του τάξανε). Όταν ο κ.Κόκκορης, πριν τις εκλογές, έλεγε ότι δεν θα αυξήσει τα δημοτικά τέλη και θα πάρει το νεκροταφείο να το πάει αλλού,έδειχνε μάλλον να ζει σε άλλη πόλη και όχι στη Γλυφάδα.Για τα τέλη: πόσο ν'αύξηθουν σε μια πόλη που πνίγεται στα σκουπίδια και τις λαικές -και αυτό ο κ.Λανδράκης το ξέρει καλά-γιατί αυτός έκανε 3 λαικές με 2στενά διαφορά, για να δώσει άδειες και ποιό νεκροταφείο που εγω έκανα μια απλή ερώτηση : που θα το πάει και μου απάντησαν : δεν ξέρουμε!!!Πόσο δούλεμα θα φάμε πια απο όλους???Πόσο ηλίθιους μας περνάνε πια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ