Έκλεψε Εντυπώσεις! Αμεσες, ουσιαστικές και κυρίως ανθρώπινες οι συναντήσεις, στα Καφενεία της πόλης, του Κώστα Κόκκορη με τους πολίτες.








Έκλεψε Εντυπώσεις!
Αμεσες, ουσιαστικές και κυρίως ανθρώπινες οι συναντήσεις, στα Καφενεία της πόλης, του Κώστα Κόκκορη με τους πολίτες.

"Δεν έχει νόημα να σας βγάλω λόγο, αλλά να σας πω τη γνώμη μου στις δικές σας ερωτήσεις για το τι πρέπει να αλλάξει στην Πόλη. Όμως είμαι κοντά σας και θα είμαι γιατί οι δικές σας αγωνίες είναι και δικές μου όπως και όλων των ανθρώπων της παράταξής μας".
Τα κενά της πολιτικής και τις παρατυπίες της εκτελεστικής εξουσίας, ερχόμαστε να τα διευθετήσουμε δίκαια, χωρίς ιδιοτέλεια ή συγκάλυψη.
Ο δίκαιος και ηθικός πολιτικός πρέπει να κολυμπάει αντίθετα από το ρεύμα των αδίκων και ανήθικων, για να φτάσει στην πηγή της ουσίας που δεν είναι άλλη από την συνεχή και ασταμάτητη εργασία όλων μας, ώστε να αλλάξουμε παραδόσεις και τετριμμένα πολλών τετραετιών. Κι εμείς οφείλουμε να πορευθούμε για την διαφορετικότητα και του Τόπου αλλά και των πολιτών του.
Ο κάθε ένας από όλους εμάς οφείλει να είναι στολισμένος με τις αρετές της αφοβίας, της εντιμότητας αλλά πρωτίστως της ανθρωπιάς. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να δομήσουμε ένα διαφορετικό αύριο για όλους μας.
*ΠΟΝΕΙ ΜΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥ*. (Χίλων από Σπάρτη). Να συμπονάς αυτόν που έχει δίκιο . Έχετε απόλυτο δίκιο κι αυτό το έχω βιώσει κι εγώ. Είμαι εδώ γιατί η δικαιοσύνη, η αξιοπρέπεια και η αξιοκρατία πρέπει να υπηρετούν τον πολίτη και όχι να τις υπηρετεί. Βάζουμε τις βάσεις για ένα οικοδόμημα που θα το χαιρόμαστε όλοι μαζί. Αλλωστε η δημοτική αρχή είναι φτιαγμένη για τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος για τη δημοτική αρχή. Το κύριο καθήκον λοιπόν το δικό μας είναι να προστατεύσουμε τους πολίτες και να τους δώσουμε την ευκαιρία να αναπτυχθούν και να μεταλλαχθούν σε δημιουργικές προσωπικότητες γιατί το αξίζουμε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ