AΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ....




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΑΝΩΝΥΜΟΣ!!!! το παραθετω ξανα..

"ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑΤΡΟ ΚΥΡΙΑ ΤΣΙΚΝΑΚΗ ! ΚΑΝΕΤΕ ΘΕΜΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΤΟΡΟ !!! ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ...ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΓΥΑΛΙΑ ? ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ .... ΕΜΕΙΣ ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ !!!??? ΑΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΕΤΕ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ !!!!! "

Μόνο και μονο του οτι εσεις γνωριζετε το πΟια ειμαι και χρησιμοποιείτε το όνομά μου, που ΕΓΩ Ας ΕΙΠΑ, ενω κρυβεστε πισω απο το σχολιο του "Ανώνυμος' που εγω σας έδωσα το έναυσμα και το ...αναφαιρετο δικαιωνα να το κανετε πιστευοντας στο δικαιωμα του πολιτη σας απαντω...
ΓΙΑΛΙΑ ΦΟΡΑΩ όντως έτσι έγινε..Ντορο δεν χρειαζομαι,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟς, ΗΘΟΠΟΙΟς ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ Τv πΕΡΣΌΝΑ ΚΛΠ ΕΧΩ..ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΠΟΤΕ.
Εαν και εφοσον το ΜΠΑΡΜΠΙ αναφέρεται ως παρατσουκλι δεν προσβάλομαι γιατι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΞΑΝΘΙΑ...ΧΑΧΑ ΚΑΙΟ ΟΞΥΖΕΝΕς ΔΕΝ ΠΟΤΙΣΕ ΑΚΟΜΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΠΟΡΕΙ...ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΤΟ ΜΕΡΙΜΝΗΣΩ ΤΟ ΤΑΧΙΣΤΟ!!!!!!!!!!

Κατόπιν τουτου.. δεν αφαιρω τα σχολια απλα παρακαλω όταν χρεισημοποιειται το όνομα μου να λέτε και το δικο σας.....ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕς ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ . ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΟΥΣ!!
Με τα Τιμης!!!

Σχόλια

  1. ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ.
    ΑΥΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ/ΜΙΛΤΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pou se esy anonume .....esy kaneis gia kati ? ....den nomizo oute gia antidimarxos blakeias den kaneis ...oust apobrasmata exetekai apopsi gia tin glyfada koita ta moutra sou !!!xouda thelete reeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ !
    Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΛΛΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός ο τύπος, ο νοσταλγός της χούντας και της νοοτροπίας του προηγούμενου αιώνα, ξέχασε ότι υπάρχουν κάλπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ο κύριος "καθαριστήριος" είναι κατάλληλος για το ψηφοδέλτιο του Μιλτιάδη/Μίλτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μηπως ειδε κανεις τον υποψηφιο Δημαρχο Γλυφαδας κ.Μ.Βαρβιτσιωτη σημερα το βραδυ στη συνεδριαση του Δημοτικου Συμβουλιου ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο κ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ