ΘΕΜΑ: Δήλωση υποψηφιότητας για την θέση του ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ του ΔΗΜΟΤΗ και της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ


 


(σχετική η υπ΄αρ. 3927/26-1-2011 προκήρυξη του  κ. Δημάρχου)

        
Αγαπητή  κυρία  Πρόεδρε,
Κυρίες  και  Κύριοι  Δημοτικοί  Σύμβουλοι
   
        Ο νέος θεσμός του ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ του ΔΗΜΟΤΗ και της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, απαιτεί το πρόσωπο που θα κληθεί να τον υπηρετήσει να είναι <<εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας>>.   Συνεπώς, αυτός που θα επιλεγεί, απαιτείται να έχει ουσιαστικά προσόντα, να διαθέτει ευρύτερη αναγνώριση και να έχει πλήρη γνώση των λειτουργιών και των δράσεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Να διαθέτει πολύπλευρες γνώσεις και εμπειρίες, ενεργώντας με αμεροληψία και αντικειμενικότητα, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα την επίλυση των προβλημάτων του Δημότη και της Επιχείρησης.                                                                                        

             

       Μετά την με αρ. 3927/26-1-2011 προκήρυξη του κ. Δημάρχου για την επιλογή από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας του ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ του ΔΗΜΟΤΗ και της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, εκτιμώντας ότι συγκεντρώνω τις προϋποθέσεις και ότι είμαι σε θέση να ανταποκριθώ στο ρόλο και τις απαιτήσεις του σημαντικού αυτού θεσμού, με την παρούσα σας υποβάλλω την υποψηφιότητά μου για το εν λόγω αξίωμα.


       Το 1965, στην έξαρση της εσωτερικής μετανάστευσης, μαζί με τους γονείς μου και τα τρία (3) αδέλφια μου, φύγαμε από το χωριό μας της Επαρχίας Ολυμπίας, και εγκατασταθήκαμε, στην τότε αραιοκατοικημένη και χωρίς υποδομές Τερψιθέα, με τους χωματόδρομους, την μη ύπαρξη συγκοινωνίας, τους βόθρους, το νερό από τα βυτιοφόρα, και τόσες άλλες ελλείψεις, σε αντίθεση με την αναπτυγμένη τότε, κάτω Γλυφάδα. Σε αυτό τον Δήμο με τις κραυγαλέες ανισότητες, όπου βίωσα την μετεξέλιξή του σε μεγαλούπολη και εμπορικό κέντρο, μεγάλωσα, έπαιξα μπάλα στις αλάνες του, έκανα φίλους, ερωτεύτηκα, παντρεύτηκα και μαζί με την γυναίκα μου που εργάζεται στο δημόσιο, αποκτήσαμε και μεγαλώσαμε τέσσερα (4) παιδιά, τα δύο απόφοιτοι Πανεπιστημίου και τα άλλα δύο φοιτητές.
      
       Εργάζομαι από πολύ μικρός, και για 17 χρόνια  ήμουν μισθωτός, την ίδια δε περίοδο μυήθηκα στον συνδικαλισμό και υπήρξα ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων Δέρματος. Το 1986 ίδρυσα στην περιοχή μας, δική μου επιχείρηση και επί 25 χρόνια εργάζομαι ως εμποροβιοτέχνης, αναπτύσσοντας παράλληλα συνδικαλιστική δράση στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο. Στην επιχείρησή μου απασχολήθηκαν δεκάδες εργαζόμενοι που με το μόχθο, τις ιδέες και την συνεργασία τους με βοήθησαν και τους οφείλω πολλά.
Η ευθύνη της διεύθυνσης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης με διπλό αντικείμενο (παραγωγή και λιανική εμπορία) αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή γνώσης και συσσώρευσης πείρας για την τοπική μικροοικονομία αλλά και για την αντίληψή μου για την κοινωνία της Γλυφάδας. Πιστεύω ότι η εμπειρία μου αυτή και η ενεργή ενασχόλησή μου μέχρι και σήμερα, μπορεί να  είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, στα σύνθετα προβλήματα που ανακύπτουν στις σχέσεις των επιχειρήσεων με τον Δήμο μας.      
      Το 1986 για πρώτη φορά και στη συνέχεια  επί τέσσερις (4) τετραετίες, οι δημότες της Γλυφάδας, με τίμησαν και με εξέλεξαν με την ψήφο τους Δημοτικό Σύμβουλο και οι τότε εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι με τίμησαν διπλά, εκλέγοντάς με επί πέντε (5) διετίες Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας, με τρεις (3) διαφορετικούς Δημάρχους.
Η πολύχρονη θητεία μου, μου έδωσε πληροφόρηση και γνώση αλλά και πολύτιμη πείρα για τις λειτουργίες του Δήμου, των Νομικών Προσώπων και των Δημοτικών  Επιχειρήσεων. Γνωρίζω  άριστα  τις  διαδικασίες που  διέπουν  την  λειτουργία  του κάθε  οργάνου, τον Δημοτικό  Κώδικα  και τις νομο-κανονιστικές  διατάξεις. Έτσι, φρονώ ότι θα φανώ χρήσιμος στους απλούς συνδημότες  μας και τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων που θα προσφεύγουν για την  επίλυση των προβλημάτων τους, χωρίς γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και  ατέρμονες διαδικασίες ή ακόμη και χωρίς τις δικαστικές εμπλοκές που φθείρουν όλους και  κοστίζουν ακριβά.
  
      Μια ακόμη δραστηριότητά μου που αξίζει να σημειωθεί, είναι η επί δωδεκαετία ενασχόλησή μου με τηλεοπτική εκπομπή  με  τον χαρακτηριστικό  τίτλο  ‘’ΔΗΜΟ…λογίες’’. Από το 1999 έως και το 2010, που είχα την επιμέλεια και παρουσίαση της εκπομπής αυτής, με θέματα αποκλειστικά αυτοδιοικητικά, είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με πάρα πολλούς αιρετούς της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης από όλη την Αττική.
Η γνωριμία μου και η ανταλλαγή απόψεων με Δήμαρχους, Νομάρχες, Δημοτικούς και Νομαρχιακούς  Συμβούλους από όλο το πολιτικό φάσμα και από  διαφορετικές περιοχές, καθώς  και ο τρόπος που αντιμετώπιζαν τα σύνθετα ή και τα απλά προβλήματα της περιοχής τους  κατά την άσκηση των καθηκόντων τους  ή  ακόμη – ακόμη και ο τρόπος που ασκούσανε αντιπολίτευση στο χώρο τους,  ήταν για μένα ’’ένα μεγάλο σχολείο’’.
 Η επικοινωνία μου αυτή,  εκτός του ότι εμπλούτισε τις γνώσεις  και  τις  εμπειρίες μου, επηρέασε, καθοριστικά θα έλεγα, και τον τρόπο της σκέψης μου, έτσι ώστε να αντιμετωπίζω την λειτουργία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με ακόμη πιο ευρύτερη ματιά και νοοτροπία.

Κυρία  Πρόεδρε,
Κυρίες  και  Κύριοι  Δημοτικοί  Σύμβουλοι

      Διανύοντας το 58ο έτος της ηλικίας μου και κάνοντας μια αποτίμηση της ζωής μου, όπου επί σαράντα (40) και πλέον χρόνια, ανέπτυξα έντονη συνδικαλιστική, κοινωνική, πολιτιστική και πολιτική δράση, είναι πλέον βαθιά ριζωμένη μέσα μου η πεποίθηση, ότι ο αμεσότερος αλλά και ο σημαντικότερος θεσμός για τους πολίτες, τόσο για την βελτίωση της καθημερινότητάς τους όσο  και  για την γενικότερη ποιότητα της ζωής τους, είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Στην δύσκολη εποχή που ζούμε οι θεσμοί που διευρύνουν τη δημοκρατία αλλά και τις σχέσεις των πολιτών με το Δήμο αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Ο διάλογος και η κοινωνική συναίνεση, μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν αποτελεσματικά εργαλεία, στην προσπάθεια για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, τόσο των δημοτών, όσο και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη Γλυφάδα, και στην αποτροπή άσκοπων κοινωνικών εντάσεων. Ο νέος θεσμός του ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ του ΔΗΜΟΤΗ και της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά σ αυτό.

      Με αυτές τις σκέψεις υποβάλλω την υποψηφιότητά μου, έχοντας πλήρη συναίσθηση της ευθύνης αλλά και των υποχρεώσεων  που πρέπει να φέρω σε πέρας, εφόσον τύχω της τιμής και επιλεγώ ως ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ του ΔΗΜΟΤΗ και της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.
      
      Δεσμεύομαι ότι θα εργασθώ σκληρά, όπως έκανα πάντα σε όλη τη δημόσια διαδρομή μου, για την εδραίωση και καταξίωση του θεσμού, με την ουσιαστική και αποτελεσματική λειτουργία της διαμεσολάβησης  μεταξύ  των  πολιτών  και  του  Δήμου.
                                                                                                           Με  εκτίμηση                                                                                                                                           
                                                                                                                       
                                                                                                           
                         
                                                                                                                          Παναγιώτης  Γ.  Γιάχος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ