ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ



Με αφορμή την πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου μας, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους  καλή επιτυχία στο έργο που έχετε αναλάβει και να σας δηλώσω την αμέριστη συμπαράσταση τόσο εμού προσωπικά όσο και του συνόλου των μελών της παράταξης «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ».
Έχοντας βαθιά πίστη στη λειτουργία του νέου αυτού θεσμού, αλλά και έχοντας εμπράκτως στηρίξει τη διαδικασία της διαβούλευσης ήδη από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, όταν με μια μακρά διαδικασία αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες της Γλυφάδας η παράταξη «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ» κατέθεσε την πρότασή μας για την πόλη,   σας καλώ να εργαστούμε σκληρά για το καλό της Γλυφάδας βάζοντας στην άκρη τα όποια μικροκομματικά συμφέροντα.
Αν και σήμερα θα ήθελα να είμαι μαζί σας, οι κοινοβουλευτικές μου υποχρεώσεις δεν μου το επέτρεψαν. Η παράταση των εργασιών της Διαρκούς Επιτροπής Άμυνας της Συνέλευσης της Δυτικοευρωπαϊκής Ένωσης  κατά δύο ακόμα μέρες ανέβαλαν την προγραμματισμένη για σήμερα άφιξη μου, και με ανάγκασαν να παραμείνω στο εξωτερικό προκειμένου να υπερασπιστώ τα συμφέροντα της χώρας μας.
Σε επόμενες εργασίες της Επιτροπής θα είμαι παρών ώστε να κάνουμε πράξη τη Διαβούλευση για το καλό της Γλυφάδας.


Με εκτίμηση,
                                                                         
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ