Από θαύμα σώθηκε η Στέλλα Μπεζαντάκου

Στη Γλυφάδα η Στέλλα και ο σύντροφός της, Χρήστος, είδαν τον χάρο με τα μάτια τους, όταν μηχανή μεγάλου κυβισμού, κάνοντας κόντρες στην παραλιακή, σκόρπισε τον τρόμο. Ένα αυτοκίνητο διαλύθηκε και το δικό της ξέφυγε από τον έλεγχο

«Είχα πάει στα εγκαίνια του καταστήματος της Τζο Τόγκου και της Χριστίνας Παππά στη Γλυφάδα με τη φίλη μου, τραγουδίστρια Αφροδίτη Καραγιάννη. Κάποια στιγμή κατεβαίναμε για ποτό στη Γλυφάδα» περιγράφει στην εφημερίδα «Espresso» η Στέλλα.

«Εγώ ήμουν μπροστά με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο σύντροφός μου, Χρήστος, και η φίλη μου ήταν ακριβώς πίσω μας. Βρισκόμασταν στην Ανθέων στο φανάρι, στη δεξιά λωρίδα και κάναμε αριστερά στη Βουλιαγμένης. Ανάβει το φανάρι και ξαφνικά ακούω ένα εκκωφαντικό θόρυβο, θραύσματα παντού και ο προφυλακτήρας και η μάσκα ενός αυτοκινήτου να στροβιλίζονται στον αέρα και να σκάνε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου. Εννοείται ότι προς στιγμή χάσαμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Αρχίζω να φωνάζω και να λέω: “Χρήστο, τρακάραμε, είμαστε ζωντανοί;” Όλα έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ήταν μια μηχανή πολλών κυβικών, η οποία ερχόταν με κόκκινο από το αντίθετο ρεύμα. Ο οδηγός έκανε σούζες στη Βουλιαγμένης και τον κυνηγούσε η αστυνομία. Την ώρα που εμείς στρίψαμε, έπεσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο διπλανό αυτοκίνητο, το οποίο και διέλυσε».

Η Στέλλα Μπεζαντάκου λίγες μέρες μετά, μιλώντας και πάλι στην «Espresso», είναι ακόμα σοκαρισμένη και δεν μπορεί να πιστέψει όλο αυτό που έγινε, καθώς πιστεύει πως ζουν από θαύμα.

«Εάν εμείς ήμασταν μισό δευτερόλεπτο πιο μπροστά, θα περνούσε σαν λεπίδα από το αυτοκίνητό μας και θα μας έκοβε στη μέση. Σωθήκαμε από θαύμα. Η μηχανή γύρισε δέκα φορές στον αέρα και έσκασε με δύναμη στη στάση εκατό μέτρα μακριά. Είμαι σοκαρισμένη. Είχα άγιο, δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ