Γλυφάδα:Βασίλης Μουλακάκης: Γιατί ψήφισα όχι στο θέμα της αγοράς των οικοπέδων Παπαδημητρίου.

υ. Ο κ. Μουλακάκης με επιστολή του εξηγεί τους λόγους που αποφάσισε να μη δωσει την ψήφο του στην παραπάνω αγορά. Η επιστολή έχει ως εξης

"Σχετικά  με την απευθείας αγορά ακινήτων - οικοπέδων ιδιοκτησίας κληρονόμων Παπαδημητρίου έχω να δηλώσω τα εξής:


Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης που δεν αφήνει ανέγγιχτη ούτε την τοπική αυτοδιοίκηση και ο κόσμος φοβάται, αγωνιά, βρίσκεται σε απόγνωση, είναι δύσπιστος με τους πολιτικούς και δεν έχει ελπίδα για μια καλύτερη μέρα.

Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με το δημόσιο χρήμα και να προασπίζουμε το δημόσιο συμφέρον.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες διαφωνώ με την αγορά των εν λόγω οικοπέδων σε αυτή, την υπερτιμημένη αξία των 1290/τ.μ. για τη συγκεκριμένη εποχή που διανύουμε.

Είναι γεγονός ότι οι αγοραπωλησίες πλέον γίνονται κάτω από την αντικειμενική αξία των ακινήτων και οι τράπεζες για δάνεια δεν εκταμιεύουν ούτε το 50% αυτής.

Δεν διαφωνώ με την συγκεκριμένη αγορά και τη διαμόρφωση πρασίνου στη Γλυφάδα που την έχουμε όλοι ανάγκη, όμως μόνο σε μια τιμή που θα εναρμονίζονταν με το όφελος των δημοτών της Γλυφάδαςκαι δεν θα δημιουργούσε εύλογες υπόνοιες για την αγοραπωλησία αυτή.

Θέλω να δηλώσω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι οι απόψεις μου, οι αρχές μου και η συνείδησή μου είναι αδιαπραγμάτευτα και με τη στάση μου αυτή τιμώ στο ακέραιο την ψήφο των δημοτών που με τίμησαν και με επιστεύθηκαν να τους εκπροσωπήσω στο δημοτικό συμβούλιο Γλυφάδας".    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ