Πρωτο Λυκειο Γλυφαδας:Εβδομηντα χρόνια ιστορια

Πέρασαν


 Εβδομήντα χρόνια από τη ήμερα που για πρώτη φόρα ήχησε το κουδούνι στο 10 Λύκειο Γλυφάδας..Εβδομήντα χρόνια μετά η πρόσκληση καλούσε όλους τους απόφοιτους να βρεθούν μαζί..στον ίδιο χώρο για να γιορτάσουν μαζί, να θυμηθούν να τιμήσουν το σχολειό..Άψογη διοργάνωση..Συγκινητικός και μεστός ο λόγος του τωρινού Λυκειάρχη κ. Βαρελά .Ιδέα του κ. Γεωργουλη είπαν..Όμως  εγώ δεν είμαι αντικειμενική..δεν άκουγα καλ..δεν προσεχα σαν δημοσιογράφος...Έψαχνα ανάμεσα στα πρόσωπα..Αγκαλιές, ξαφνιασματα..συγκίνηση,αναγνώριση..τόσες ιστορίες...Τα πυροτεχνήματα με βρήκαν έξω από μια τάξη..βούρκωσα..θυμήθηκα στιγμές ..Είχα κάνει εκεί μάθημα; Παρατηρούσα τις παλαιότερες γενιές..Ηλικιωμένοι έβρισκαν σε έναν άλλο χώρο τις χρονιές αποφοίτησης τους..Πόσες γενιές..Μαζί και ο Δήμαρχος Γλυφάδας Κώστας Κοκκορης συναντά τους συμμαθητές του..ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ κ. Αγγελόπουλος συνοδεύει έναν από τους παλαιότερους λυκειαρχες τον κ. Γιατιλη..Συνταξιούχοι καθηγητές μας βάζουν στην τάξη για  μάθημα..Κοιτώ τον Ουρανό...Θεέ μου εδώ τελειώνει και το παιδί μου...μα είμαι και εγώ ακόμα παιδί...






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ