Στέλιος Δίβαρης: Συνέντευξη με τον Αντάρτη .







Συνέντευξη μας παραχώρησε ο Υποψήφιος Δήμαρχος Γλυφάδας κ Στέλιος Δίβαρης και μας απαντά για όσα γίνονται στην Νέα Δημοκρατία αλλά και στην Γλυφάδα.

Ερώτηση: κ. Δίβαρη στον χώρο σας την Νέα Δημοκρατία , τόσο στην Γλυφάδα όσο και στο Πανελλήνιο γίνεται ..των ανταρτών . Τι συμβαίνει, ποιά είναι η δική σας τοποθέτηση.
Δίβαρης: kατ ‘ αρχήν να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους . Ο χώρος μου , δηλαδή η κομματική μου , να πούμε , ταυτότητα είναι κεντροδεξιός . Μέχρι πρόσφατα η Νέα
Δημοκρατία εξέφραζε αυτόν τον χώρο. Αυτήν την στιγμή που μιλάμε , δεν τον εκφράζει. Εγώ ως πρόσωπο άνηκα σε μια παράταξη που προστάτευε την δυνατότητα στην περιουσία , στην ελεύθερη εργασία και την ιδιοκτησία. Αυτή τη στιγμή και τα τρία αυτά πράγματα ποινοικοποιούνται , σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που καταντά αστείο. Δεν έφυγα εγώ από τον χώρο μου ….η Νέα Δημοκρατία έφυγε. Τώρα έχω κρίση πολιτικής ταυτότητας Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το Δήμο . Στην τοπική αυτοδιοίκηση ο κομματισμός μόνο κακό έχει κάνει . Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που όταν ο Υπουργός Εσωτερικών ο κ Μιχελάκης , ανακοίνωσε την διάθεση του να απελευθερώσει την εκλογική διαδικασία της τοπικής αυτοδιοίκησης , τον συνεχάρην προσωπικά στο γραφείο του στο Υπουργείο σε συνάντηση μας και εξέδωσα και δελτίο τύπου και video σχετικά. Όσον δε αφορά τους αντάρτες , εγώ ανέκαθεν ήμουν και είμαι αντάρτης. Τώρα δε, το απαιτούν και οι καιροί, ή αντάρτης θα είσαι ή δοσίλογος, για να συνεχίσω την λογική των παρομοιώσεων σας . Νομίζω και φέρω απόλυτα το βάρος των λόγων μου , εδώ που έχουμε φτάσει είναι το Πατριωτικό μας καθήκον. Και αυτά τα λέει ένας Γιατρός Χειρουργός και μάλιστα διευθυντής Ιδιωτικού Νοσοκομείου.
Ερώτηση : κ Δίβαρη σας βρίσκω μάλλον με αριστερό λόγο παρά με δεξιό , ο Δήμος είναι ένας χώρος που μπορεί μια τέτοια αντιπαράθεση να λάβει χώρα. Οι αντίπαλοι σας εστιάζονται περισσότερο στο πως θα αναπτύξουν τον Δήμο. Εσείς εμφανίζεστε μάλλον απαισιόδοξος.
 
Δίβαρης : Μην ξεχνάτε ότι είμαι Γιατρός , πρώτο μου μέλημα είναι να βοηθήσω τον άρρωστο να μην πεθάνει. Μετά του δίνω συμβουλές καλής ζωής. Άμα πεθάνει όσα ψυχοφέλημα και όση οραματική Διάθεση και αν έχουμε , βράσε ρύζι που έλεγε και η γιαγιά μου. Πρώτο μας μέλημα σε αυτόν τον καιρό είναι η προστασία των πολιτών μας. Αυτός είναι και ο λόγος που ανακοίνωσα την δημιουργία ειδικής Αντιδημαρχίας κοινωνικής αλληλεγγύης , για ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ την ανάγκη να προστατέψει ο Δήμος με κάθε τρόπο που έχει  τις δομές του κράτους , εθελοντές , χορηγούς , την εκκλησία , τους συλλόγους την ελάχιστη αξιοπρεπή διαβίωση των Δημοτών , την περίθαλψη και να αναχαιτίσει τις παράλογες απαιτήσεις των τραπεζών από δανειολήπτες που η οικονομική κατάσταση της χώρας τους έχει φέρει σε αυτήν την κατάσταση. Δεν έχω αριστερό ή δεξιό λόγο , έχω κοινή λογική , δεν είμαι θύμα του συνδρόμου της Αντουανέτας που έχουν πάθει μερικοί καλοθρεμμένοι πολιτικοί και πολιτευτές . Ότι έχω κάνει στην ζωή μου, το έκανα μόνος μου , δεν μου το χάρισε κανένα κόμμα , δεν διοίκησα κανέναν οργανισμό Δημοσίου , ούτε με διόρισε το κόμμα ευρωβουλευτή , γιατί ας μην κρυβόμαστε, αυτοί είναι οι αντίπαλοι μου στην Γλυφάδα..
Με την κα Λυγνού ποιά είναι η σχέση σας , και ο κ Κόκκορης δεν πιστεύετε ότι έχει κάνει κάποιο έργο στην πόλη ;
Δίβαρης: Αυτή είναι η ερώτηση του δεύτερου γύρου να υποθέσω . Θα απαντήσω , δεν κρύβομαι. Την κα Λιγνού σαν πρόσωπο την εκτιμώ απεριόριστα , μάλιστα τώρα πια με αυτήν την προσπάθεια που κάνω , εκτιμώ και το ήθος της και τον παλικαρισμό της περισσότερο για την προσπάθεια που έκανε όλον αυτόν τον καιρό. Όμως έχει μια κεντροαριστερή παράταξη , μας χωρίζουν πολλά στον τρόπο διοίκησης και λήψης αποφάσεων .Δεν κρύβομαι , αν είναι στον Δεύτερο γύρο , εγώ σαν πρόσωπο θα την ψηφίσω , γιατί εμπιστεύομαι τις προθέσεις της περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον αλλά συμφωνίες , συνδιοικήσεις και αηδίες , που έχω καταγγείλει, φυσικά και δεν θα κάνω .
Όσον δε αφορά το πρόσωπο του κ Κόκκορη που μου αναφέρατε , δεν τον θεωρώ κατάλληλο. Όχι τόσο γιατί εργάστηκε , λιγότερο , μάλιστα του αναγνωρίζω το γεγονός ότι δούλεψε,  αλλά την οσμή σκανδάλων που αφήνει πίσω της η διοίκηση. Αυτά είναι λόγια των δικών του Δημοτικών Συμβούλων , του κ. Τσαρούχα και του κ. Μουλακάκη , που πρόσφατα εξέδωσαν και νέα ανακοίνωση H παράταξη μας είναι το διαφορετικό και το καινούριο , είμαστε εναντίον του Συστήματος που μας οδήγησε ,εδώ που μας οδήγησε . Για την πόλη μας το σύστημα εκπροσωπείται από τον Δήμαρχο και από τον Ευρωβουλευτή  και Υποψήφιο Δήμαρχο της Νέας Δημοκρατίας . Οτιδήποτε αντισυστημικό θα το υποστηρίξω , το σύστημα που οδήγησε τα πράγματα εδώ. H παράταξη μας είναι το διαφορετικό και το καινούριο , είμαστε εναντίον του Συστήματος που μας οδήγησε ,εδώ που μας οδήγησε .Έτσι όπως εγώ τα καταλαβαίνω κάθε άλλη παράταξη πλην της δικιάς μας κηδεμονεύετε από το σύστημα , που οδήγησε τα πράγματα εδώ , από την μία η συγκυβερνιτική λογική ΠΑΣΟΚ και ΝΔ , με εκφραστές τον κ Κόκκορη και τον κ Παπανικολάου και από την άλλη μια στείρα αριστερή λογική ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ, με τον κ Ταστάνη και την κα Λυγνου που αγωνιά να μετρηθεί. Εμείς παλεύουμε ακηδεμόνευτοι σαν παράταξη άσχετα με την προσωπική διαδρομή του καθενός για την Πόλη μας , για την Πατρίδα μας , για την Αξιοπρέπειά μας.   


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΟΝ .

WHO IS WHO:ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ